Näkyykö tilaajan tiedot lahjatilauksessa?
Ei näy. Lähettäjänä näkyy Lahja ja Kortti -palvelu. Liitä lahjan mukaan kortti ja kerro siinä keneltä ja miksi lahja tulee. Toki voit lähettää lahjan myös nimettömänä (joko kortin kanssa tai ilman), jos haluat esim. lahjoittaa jotain ilman, että saaja tietää keneltä lahjoitus tulee. Tai lähetät lahjan ”salaisena ihailijana” 🙂 Olisi hyvä, jos tällaisissa tapauksissa kertoisit tilauksen yhteydessä asiakaspalveluumme, että voiko nimesi kertoa, jos lahjansaaja sitä meiltä erikseen asiakaspalvelun kautta kysyy.

Voinko lähettää samalla tilauksella moneen eri osoitteeseen?
Ikävä kyllä se ei ole mahdollista. Järjestelmä ei osaa laskea postikuluja eri lähetyksille. Tee jokaisesta lähetyksestä oma tilauksensa.

Mikä postituspäivä?
Voit valita tilauksellesi sopivan postituspäivän Kassa-sivulla. Postituspäivä on päivä, jolloin tilaus viedään Postiin. Voit siis tehdä tilauksia jo hyvissä ajoin ennen kuin niiden tarvitsee olla perillä. Valitse perillemenoaikaa aina reilusti, koska välttämättä Postin toimitusajat eivät aina päivälleen pidä paikkaansa. Päälle kannattaa valita sopiva Pakettitarra. Kts. kohta Mitkä pakettitarrat?

Miksi postituspäivä eikä toimituspäivä?
Postituspäivän voimme luvata, mutta Postin puolesta emme voi tarkkaa toimituspäivää luvata. Näin säästytään ylimääräiseltä mielipahalta. Toisekseen postittaminen menisi hankalaksi, koska perillemenoajat vaihtelevat priority- ja economykirjeillä sekä paketeilla. Nyt voimme järjestää ja käsitellä kaikki tilaukset postituspäivän mukaan.

Mitkä pakettitarrat?
Eikö olisikin mukavaa, että lahjansaaja avaisi lahjansa juuri oikeana päivänä? Mutta posti ei kulje esim. viikonloppuisin, ja muutenkin postin kulkua päivän tarkkuudella on hankalaa ennustaa. Olemmekin keksineet yksinkertaisen ja näppärän ratkaisun tähän ongelmaan! Nyt verkkokaupassamme on mahdollista saada lahjana lähetettävien tilausten päälle erilaisia pakettitarroja. Tarroissa kerrotaan, että tilaus sisältää lahjan/yllätyksen, jonka saa avata vasta tiettynä ajankohtana. Ajankohta voi olla esim. syntymäpäivä, nimipäivä, äitienpäivä tai vaikkapa vuosipäivä. Näin tilauksen voi tilata ja lähettää jo hyvissä ajoin, ja saaja tietää avata lahjansa vasta oikeana ajankohtana. Kätevää! Tarran pääset valitsemaan Kassa-sivulla alasvetovalikosta ruksattuasi kohdan Toimitus eri osoitteeseen.
Näet kuvan tarroista täältä

Voinko ostaa laskulla?
Henkilöasiakkaille käytettävissä ovat maksupalvelussa näkyvät vaihtoehdot. Yritykset voivat tehdä tilauksia myös laskulla ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. Varsinkin, jos on kyse isommasta tilausmäärästä, kannattaa aina ottaa asiakaspalveluun yhteyttä.

Voinko laittaa samaan tilaukseen useamman lahjan?
Kyllä voit. Jos haluat, että tilaus toimitetaan vastaanottajalle suoraan postilaatikkoon/-luukkuun, kaikki valitsemasi lahjat täytyy mahtua 25 x 35 x 3 cm kokoiseen pakkaukseen ja painaa enintään 2 kg. Muutoin lahja lähetätään pakettina, joka vastaanottajan täytyy noutaa erikseen Postista. Pyrimme aina, kun se vain on mahdollista, mahduttamaan kaikki tilatut tuotteet postilaatikkoon/-luukkuun mahtuvaan kuoreen/laatikkoon.

Jos sinulle jäi vielä kysyttävää, kysy ihmeessä:

Nimi *

Sähköposti *

Puhelin

Aihe

Viesti *