Verkkokauppa Lahja ja Kortti 2644356-3 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille ympäri maailman (yritykset/jälleenmyyjät: kts. sivun alaosa). Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Kaikki kuvat ja kortit ovat tekijänoikeuslain mukaan Verkkokauppa Lahja ja Kortin/Taru Pyykön omistuksessa, eikä niitä saa jälleenkopioida ja käyttää edelleen.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: info(at)lahjajakortti.fi
Postiosoite: Uistintie 12 as 3, 90550 OULU

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta. Palveluntarjoaja varaa itselleen oikeuden toimittaa tilatut tuotteet eri lähetyksissä. Asiakas on velvollinen antamaan tilauksen toimitusosoitteen tilauksen teko hetkellä oikeassa muodossa. Asiakas vastaa paketin toimittamisen lisäkustannuksista, mikäli toimitus joudutaan uusimaan virheellisten osoitetietojen takia.

Tilattaessa Suomen ulkopuolelle asiakkaalla on velvollisuus tarkistaa, että tilauksen sisältö on kohdemaan tuontimääräysten mukainen.

Verkkokauppa pidättää oikeuden olla hyväksymättä tilausta.

Maksaminen

Bambora Payform

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Euroloan.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Everyday-joustoluotto: Everydayn luottoraja on väh. 300 eur ja luotto on voimassa toistaiseksi. Maksu kerralla ensi kuun lopussa (tällöin ei kuluja) tai kk-erissä. Kk-erissä minimisuoritus 1/5 laskun loppusummasta, eräpäivän jälkeen avoimelle saldolle lasketaan 5 % kuukausikorkoa. Todellinen vuosikorko tyypilliselle 500 euron luottomäärälle on 48,52 %. Lisätietoja Everydaystä osoitteessa www.everyday.fi

Euroloan: Euroloan Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 14 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Euroloan Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 12 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Euroloan Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–2000 euron ostoksille. Osamaksu laskutetaan 30 päivän välein, ja esimerkiksi arvoltaan 1500 euron ostoksen todellinen vuosikorko on 27,9 % maksuajan ollessa 12 kk (sis. korko, laskutuslisä ja avausmaksu). Rahoituspalvelullemme on myönnetty Avainlippu takeeksi kotimaisesta laadusta. Lisätietoja Euroloanista osoitteessa www.euroloan.fi/luotot/laskujaosamaksu

Euroloan Consumer Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Euroloan Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Euroloan Consumer Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

PayPal

Voit maksaa ostoksesi myös PayPal-maksupalvelun kautta. PayPal on nopea, helppo ja turvallinen verkkomaksutapa, jossa sinun ei tarvitse antaa pankkikorttitietojasi kauppiaalle.

PayPal suojaa maksukorttiisi liittyvät tiedot markkinoiden parhaiden turvallisuuteen ja maksukorttipetosten ehkäisyyn suunniteltujen järjestelmien avulla. Maksaessasi ostoksesi PayPalilla, maksukorttitietojasi ei koskaan luovuteta kauppiaalle.

Lisätietoa PayPal-maksusta löytyy PayPalin sivuilta »

Toimitus

Tilauksia postitetaan joka arkipäivä. Kaikki ennen klo 12 tehdyt tilaukset postitetaan vielä samana päivänä, ellet valitse itse toista postituspäivää. Myös myöhemmin tulleet tilaukset voivat ehtiä vielä saman päivän postitukseen, mutta kaikki ennen klo 12 tulleet luvataan toimittaa varmasti samana päivänä Postiin. Mahdollisista poikkeuksista ilmoitetaan sivustolla erikseen.

Toimitusaika

Suomessa valittavanasi on tilauksen sisältämien tuotteiden painosta ja koosta riippuen seuraavat toimitustavat: Economy-kirje, Priority-kirje, Nouto Postista, Smartpost tai kotiintoimitus.

  • Economy-kirjeet ovat pääsääntöisesti perillä kolmantena tai neljäntenä päivänä postituksesta. Jos tilauksessa on niin paljon tuotteita, ettei sitä pystytä toimittamaan kirjeenä, sinuun otetaan yhteyttä pakettitoimitukseen tarvittavista tiedoista ja mahdollisesta lisämaksusta.
  • Priority-kirjeet ovat pääsääntöisesti perillä seuraavana tai sitä seuraavana arkipäivänä postituksesta. Jos tilauksessa on niin paljon tuotteita, ettei sitä pystytä toimittamaan kirjeenä, sinuun otetaan yhteyttä pakettitoimitukseen tarvittavista tiedoista ja mahdollisesta lisämaksusta.
  • Nouto Postista -vaihtoehdossa tilaus postitetaan noudettavaksi saajan lähipostiin/noutopisteeseen. Tilaus on pääsääntöisesti noudettavissa seuraavana tai sitä seuraavana arkipäivänä. Saapumisilmoitus lähetetään matkapuhelimeen ja sähköpostiin, jos olet sellaisen antanut.
  • Smartpost-automaattiin toimitettaessa, tilaus on pääsääntöisesti noudettavissa seuraavana tai sitä seuraavana päivänä postituksesta. Saapumisilmoitus lähetetään matkapuhelimeen ja sähköpostiin, jos olet sellaisen antanut.
  • Kotiintoimitus sovitusti -vaihtoehdossa Postista soitetaan tilauksen saajalle ja hänen kanssaan sovitaan sopiva toimitusajankohta.
  • Kotiintoimitus päivällä (ei soittoa) -vaihtoehdossa tilaus toimitetaan pääsääntöisesti päivällä ennen klo 14. Saajalle ei soiteta ennen toimitusta. Jos saajaa ei tavoiteta, tilaus viedään noutopisteeseen noudettavaksi ja saajalle toimitetaan noutoilmoitus. Toimitusmuoto sopii parhaiten yritysten käyttöön. Käytä tätä toimitusmuotoa ainoastaan silloin, kun tiedät saajan varmasti olevan paikalla, ja että talon/huoneiston ovelle on esteetön pääsy (lukittu alaovi on este). Jos lukitusta alaovesta on mahdollista mennä ovikoodilla, kerro koodi tilauksen yhteydessä. Lähetystä ei voida jättää esim. ovelle ilman saajan kuittausta.

Voit katsoa tarkempia tietoja Postin toimistustavoista Postin sivuilta: http://www.posti.fi

Ulkomaille tilattaessa toimitusvaihtoehtoja tilauksen sisältämien tuotteiden koosta ja painosta riippuen ovat: Kirje (alle 500g) tai Paketti.
Maakohtaiset toimitusaika-arviot voit käydä katsomassa Postin sivuilta.

Emme vastaa postilaitosten (Suomessa ja ulkomailla) kadottamista/vahingoittamista lähetyksistä tai mahdollisista viivästymisistä. Emme ota vastuuta siitä, että tuote voi jäätyä talvella tai sulaa kesällä postituksen/postilaatikossa olon aikana.

Toimituskulut

Palvelu- ja toimistuskulut määräytyvät tilauksen painon ja koon mukaan. Näet palvelu- ja toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Palvelu- ja toimituskulut sisältävät toimitus- ja maksupalvelumaksun sekä pakkausmateriaalien lisäksi postiin toimittamisen, tekstin tulostuksen postikorttiin sekä haluttaessa pakettitarran. Jokainen lahjatilaus pakataan huolellisesti ja siististi uusia pakkausmateriaaleja (sanomalehteä voidaan käyttää pakettien täytteenä) käyttäen ottaen huomioon, että tilaus on saajalleen lahja. Postikortti pyritään aina laittamaan tilaukseen päällimmäiseksi, jotta saajalle selviää heti keneltä ja miksi hän on lahjan saanut.

Pidätämme oikeuden olla lähettämättä tilauksia, joihin sisältyy herjaavia, rasistisia tai muutoin Suomen lakia loukkaavia viestejä.

Ylivoimainen este

Verkkokauppa ei vastaa ylivoimaisesta esteestä (Force majeure) johtuvista toimitusten estymisistä tai viivästymisistä.

Peruuttamisoikeus, palautukset ja vaihto

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa tuotteen saamisesta syytä ilmoittamatta (paketin postista noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruuttaminen). Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää peruuttamislomaketta, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Huom! Tilauksen käsittelemisen jälkeen palautusoikeutta ei ole
– Postikorteilla, joihin on tulostettu haluamasi tervehdysviesti.
– Elintarvikkeilla

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen
ennen kuin tilaus on ehditty käsitellä, palautamme kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskulut.
– kun tilaus on jo ehditty käsitellä, palautamme kaikki teiltä saamamme suoritukset, lukuunottamatta sellaisten postikorttien hintaa, joihin on tulostettu haluamanne tervehdysviesti.
– kun tilaus on jo ehditty postittaa, palautamme teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskulut (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olet valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), lukuunottamatta sellaisten postikorttien hintaa, joihin on tulostettu haluamanne tervehdysteksti sekä elintarvikkeiden hintaa.
Palautamme teille teiltä saamamme suoritukset viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia. Voimme pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes olemme saaneet tavaran takaisin tai kunnes olette osoittanut lähettäneenne tavaran takaisin. Teidän on lähetettävä tavarat takaisin tai luovutettava ne meille viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Tuotteiden palauttaminen/vaihto

Palautettavien tuotteiden tulee olla myyntikuntoisia ja alkuperäisessä pakkauksessaan (ei postikortit, joissa haluamanne tervehdysviesti, ei elintarvikkeet). Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Teidän on vastattava tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kustannuksista.

Rikkinäinen/viallinen tuote

Jos tuote on mennyt rikki postituksen aikana, ota välittömästi yhteyttä Postiin ja reklamoi tapahtuneesta. Ota sen jälkeen yhteyttä meihin ja sovimme tuotteen vaihdosta ehjään tai, mikäli tuotetta ei ole enää saataville, rahojen palauttamisesta.

Noutamatta jättäminen

Mikäli tilausta ei noudeta Postista (paketti tai kirjelähetys, joka ei ole mahtunut postilaatikoon/-luukkuun) ja se palautuu meille, perimme tilaajalta meille palautuksesta koituvista kuluista johtuen 5 €:n suuruisen sakkomaksun.

Asiakasrekisteriseloste

Verkkokauppa kerää asiakkaan tunnistamiseen tarvittavia tietoja kuten nimen, osoitteen ja sähköpostiosoitteen sekä puhelinnumeron. Nämä tiedot tallentuvat tietokantaan (palvelimet sijaitsevat Suomessa) rekisteröitymisen tai tilauksen yhteydessä. Verkkopankki- ja luottokorttimaksut tapahtuvat SSL-suojatussa yhteydessä pankkien ja luottokunnan omissa järjestelmissä emmekä näe tai tallenna pankkimaksu- tai luottokorttitietojanne missään vaiheessa.

Lue tarkempi Rekisteri- ja tietosuojaseloste

Kiistat

Kiistoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia ja ne käsitellään Oulun käräjäoikeudessa.

Yritykset ja jälleenmyyjät

Yritykset voivat tehdä tilauksia myös laskulla ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. Varsinkin, jos on kyse isommasta tilausmäärästä, kannattaa aina ottaa asiakaspalveluun yhteyttä.

Verkkokauppa Lahja ja Kortti myy postikortteja yritysasiakkaille ja jälleenmyyntiin (min. 50 kpl erissä). Lähetä tarjouspyyntö korttivalikoimasta yhteystietolomakkeella tai sähköpostilla info(at)lahjajakortti.fi

KUUKAUSIARVONTA

Kaikki tilaajat osallistuvat kuukausiarvontaamme. Lue lisää: https://lahjajakortti.fi/kuukausiarvonta/